1e bericht uit Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bernadette Damhuis - WaarBenJij.nu 1e bericht uit Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Bernadette Damhuis - WaarBenJij.nu

1e bericht uit Malawi

Door: bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

06 Mei 2009 | Malawi, Lilongwe

hallo iedereen
Inmiddels zit ik in Malawi. Gisteren ben ik zonder enkel probleem in Malawi gearriveerd en ik zit nu in de hoofdstad en morgen vertrek ik met de bus en een heel zware koffer en rugtas naar het noorden. Daar word ik opgehaald van de bus om naar mijn huisje te worden gebracht. De lodge waar ik nu verblijf is prachtig met zwembad en ik heb zelfs al gezwommen. Ik kan dus nu nog niets vertellen over mijn job, dat komt later.
De mensen zijn hier ongelooflijk vriendelijk en ik heb inmiddels door dat je gewoon iemand iets moet vragen en dan staan ze voor je klaar. Een jongen die hier werkt is vanmiddag in zijn pauze(2 uur) met mij naar de stad geweest en heeft mij de weg gewezen. Heel handig, het gaat uitstekend met me en ik heb wel een beetje medelijden met degeme die hard moeten werken.
Ik hoop dat dit bericht bij jullie aankomt!

  • 06 Mei 2009 - 16:34

    Astrid:

    hallo bernadette,

    Fijn dat je goed ben overgekomen.
    Ik ga je volgen, ben heel
    benieuwd naar je belevenissen.
    Dikke kus van
    ASTRId

  • 06 Mei 2009 - 17:05

    Nelly:

    "Malawi, the warm heart of Africa" heeft zich op de eerste dag al aan je getoond: geweldig om te horen!Zit je in old town of citycenter? en ben je al op de markt geweest?
    groetjes, Nelly.

  • 06 Mei 2009 - 17:41

    Eva:

    Ha mam
    Ik kreeg een berichtje in mijn mailbox hoor. Werkt prima. Heel veel succes en zitvlees gewenst voor morgen, het schijnt nogal een heftig ritje te zijn als ik zo op internet rondkijk...
    Tot snel!
    x Eva

  • 06 Mei 2009 - 19:11

    Tsjerk:

    Dag Bernadette, wat fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Heel leuk je hier te vinden en jouw reis en onderneming te gaan volgen.

  • 06 Mei 2009 - 19:42

    Trees En Bert:

    Hallo Bernadette,
    Fijn dat je goed in Lilongwe bent aangekomen. Je grote avontuur is begonnen! We vinden je heel stoer! We hopen dat je snel bent geacclimatiseerd en dat je het naar je zin zult hebben in Sonda. We wensen je heel veel succes en plezier en zullen je mails met belangstelling lezen.
    Vr. groet vanuit Borne,
    Trees en Bert

  • 06 Mei 2009 - 19:59

    Naomi:

    blij te horen dat alles goed is gegaan. Ik hoop dat de busreis mee is gevallen. Waar ga je logeren in Mzuzu? ALs je eenmaal gesettled bent zal ik kijken hoe je in contact kan komen met onze studenten die 28 juni aan zullen komen.
    Ja, in ben idd jaloers!!

  • 06 Mei 2009 - 20:21

    Jet:

    B'det, Ben blij met je levensteken en dat tot zover alles naar wens gaat. Ook prima dat je de Groene heuvelen niet hoeft te missen! Pas op jezelf en geniet, tot gauw liefs jet.

  • 06 Mei 2009 - 20:30

    Henny Quint:

    Hoi Bernadette,
    Wat fijn om te lezen dat het goed gaat. So far, so good!
    Ben benieuwd naar volgende berichten. Ik las vandaag in de Culemborgse krant over acties van het KWC voor Malawi; samen met Edukans. Je hoort het nog van me.

  • 06 Mei 2009 - 21:20

    Willem:

    Mooi dat alles goed loopt. Doe voorzichtig en verbrand niet.
    Groet willem.

  • 06 Mei 2009 - 21:42

    Ederuiter@hetnet.nl:

    Dag Bernadette,
    je bericht is goed aangekomen. Volgende keer meer tekst van mij.
    Erica

  • 07 Mei 2009 - 05:26

    Mia:

    Hallo Bernadette,
    Leuk om meteen al mee te kunnen lezen over je reis. Bedankt voor het afmaken van de broche. Erg mooi geworden. Was mij zelf nooit gelukt. Groetjes,
    Mia

  • 07 Mei 2009 - 06:39

    Gerian:

    Hoi Bernadette,

    Wat leuk om zo van je te horen. Fijn dat je goed bent aangekomen. Heel veel succes met alles, ik hoor graag over je avonturen!

    Groetjes,

    Gerian

  • 07 Mei 2009 - 07:54

    Paula Witte:

    beste bernadette,
    wacht maar tot je er langer zit en je verlangt naar de hagelslag op een vers wit broodje.....
    ( grapje)
    ik ben benieuwd naar je verdere verhalen.
    groet,
    paula

  • 07 Mei 2009 - 09:45

    Edb:

    Hallo Bernadette, vooralsnog lijkt het een vakantie-trip. Zwemmen! Nee toch.
    Ik ben benieuwd hoe het zal gaan zometeen. Keep me informed. groet.

  • 07 Mei 2009 - 18:28

    Liesbeth:

    fijn dat je reis goed verlopen is
    groet en veel plezier daar
    liesbeth

  • 08 Mei 2009 - 05:58

    Irma Botter:

    Hoi Bernadette
    Wat een verrassing om een berichtje van je te krijgen. Heel leuk. Wens je een heel goede reis.
    Groeten
    Irma

  • 08 Mei 2009 - 10:50

    Trudi:


    Lieve Det,
    Goed om te horen dat alles voorspoedig is gegaan.Inmiddels zit die lange burreis erop en ben je op de plaats van bestemming.Ben benieuwd hoe je daar alles hebt aangetroffen.Krijg na dit bericht van jou steeds
    meer zin in onze trip.
    Mooie tijd toegewenst van ons allen ,Liefs Trudi en Co

  • 08 Mei 2009 - 10:53

    Trudi:

    Natuurlijk bedoel ik busreis,groet Trudi

  • 08 Mei 2009 - 11:25

    Juul:

    Bernadet, het is goed te lezen dat jouw reis tot nu goed verloopt.
    Ik wens je heel veel sucses met alles, lieve groet van Juul.

  • 08 Mei 2009 - 12:22

    Fam. Roelofs:

    Fijn, dat de reis zo goed verlopen is.Helemaal gerustgesteld. En nu maar op avontuur.Succes, we blijven je volgen.Groetjes uit Ewijk.

  • 08 Mei 2009 - 19:10

    Walther En Loed:

    Hoi Bernadette,
    Je hebt een voorspoedige reis gehad, zo lezen we. Ook langs deze weg wensen we je een goede tijd in Malawi en veel succes met je activiteiten!

  • 11 Mei 2009 - 14:53

    Els Sagius:

    Hallo, Bernadette, wat leuk om je zo te kunnen volgen op je werkreis. Fijn, dat je daar zo goed werk kan doen en dat ze blij zijn met je. je doet daar vast heel goed werk ! Heel veel succes en plezier met je werk daar. groetjes, ELS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bernadette

na ruim 2 1/2 jaar ga ik met de kerst terug naar Malawi. Rosah gaat begin december trouwen maar daar kan ik helaas niet bij zijn. Nu ga ik er niet werken maar vrienden terug zien en heerlijk van de vacantie genieten.

Actief sinds 19 April 2009
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 76450

Voorgaande reizen:

03 April 2019 - 14 April 2019

Tanzania

12 Oktober 2018 - 26 Oktober 2018

Armenie 2018

18 September 2018 - 18 September 2018

India

20 Oktober 2017 - 20 Oktober 2017

Tanzania

30 Juli 2017 - 30 Juli 2017

Bangladesh

04 December 2016 - 04 December 2016

Oekraine

04 December 2016 - 04 December 2016

Oekraine

18 Oktober 2016 - 18 Oktober 2016

Bangladesh

07 Oktober 2016 - 16 Oktober 2016

bangladesh

29 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

rondreis oost en zuid Afrika

16 Februari 2016 - 16 Februari 2016

Selyn

29 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

sri lanka

22 Juni 2012 - 08 Augustus 2012

bangladesh--mongolie

25 December 2011 - 10 Januari 2012

malawiavontuur

Landen bezocht: