het vierde bericht vanuit Malawi - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Bernadette Damhuis - WaarBenJij.nu het vierde bericht vanuit Malawi - Reisverslag uit Mzuzu, Malawi van Bernadette Damhuis - WaarBenJij.nu

het vierde bericht vanuit Malawi

Door: bernadette

Blijf op de hoogte en volg Bernadette

21 Mei 2009 | Malawi, Mzuzu

hallo iedereen

Bij het derde bericht zijn nu 9 foto's geplaatst!

p.s. nog een kleine verandering aan het telefoonnummer!

bernadette.damhuis@hu.nl
postadres: via Nederlands studnet house, st johns hostpital
PO box 18
Mzuzu
Malawi
ook telefonisch ben ik bereikbaar
09005050271 00265884242059# (goedkoop!)
vanaf een vast nummer

heel veel groetjes bernadette damhuis

• 21 Mei 2009 - 08:00

Eva:

Echt mooie foto's! (zie mijn reactie op je vorige berichtje). Leuk!
    x Eva

• 21 Mei 2009 - 09:40

Irma Botter:

Hoi Bernadette
    Mooie foto's. Leuk om af en toe wat van je te horen.
    Fijn dat het zo goed met je gaat. Groeten
    Irma

• 21 Mei 2009 - 10:08

Naomi:

Leuke zien om je "stekkie" te zien daar in Mzuzu. Bedankt voor de info. Blij te horen dat ze je goed hebben geholpen in de dental clinic! Hier lekker vrij vandaag-en de zon schijnt!
    Veel groeten en blijf schrijven!

• 21 Mei 2009 - 10:15

Tonny Roelofs:

Leuke foto's. Je houdt ons goed op de hoogte.
    En nu maar kijken, of je vorderingen ziet. Succes.

• 21 Mei 2009 - 11:24

Sybil:

Ik vind het geweldig je verblijf in Malawi te kunnen volgen via je berichten en foto's. Ik zou graag bij de naailessen aanwezig zijn,een zigzag of nog beter een lockmachine lijkt mij heel handig.
    Groetjs Sybil

• 21 Mei 2009 - 12:28

Erica:

dag bernadette,
    morgen vertrek ik naar frankrijk voor de verf- en weefweek in St. Agnan, Dordogne. daarom wens ik nu al vast een bijzondere verjaardag, en zal als ik terug ben al je berichten lezen. liefs en groet,
    erica

• 21 Mei 2009 - 17:58

Carla:

hoi Bernadette,
    erg blij dat ik nu ook in je mailbox zit, zodat ik je avonturen kan volgen.leuk de foto's erbij. ik herken wel gelijk jouw stijl van de mooie blauwe kleur van de kussens, die je bekleedt hebt! goed zo! de stoffen zijn ook erg kleurrijk, hè? pas op inderdaad voor bedelverhalen, daar hadden wij in Tanzania ook vaak last van. groetjes en succes met je werk, Carla

• 21 Mei 2009 - 18:00

Carla:

Bekleed natuurlijk, haha

• 22 Mei 2009 - 06:29

Trudi:

Hoi Det,
    Dankzij de foto's nu meer een beeld bij jouw verhalen.Alvast een mooie verjaardag toegewenst en succes met alles wat op je pad komt.Leuk om te zien dat de kamer een Bernadet-look heeft gekregen.Groet Trudi

• 24 Mei 2009 - 06:45

Tsjerk:

Dag Bernadette, alvast gefeliciteerd met jouw verjaardag. Mooie foto's vooral die groeps foto met zelfgemaakte kleding! Maak vooral ook actiefoto's, daar kunnen we later vast iets mee.

• 24 Mei 2009 - 08:30

Lucia:

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, Bernadette.
    Een hele gezellige dag met jouw nieuwe vrienden.
    De foto's zijn prachtig! Het geeft een goed beeld waar je mee bezig bent.
    Veel succes met het goede werk dat je daar doet.
    Groetjes Lucia

• 24 Mei 2009 - 20:25

Sytse:

Yewo Bernadette, gefeliciteerd met je verjaardag maar ook met het feit dat je in Malawi een tijd kunt doorbrengen! Geniet van alle zaken, ook de bedel dingen. Economisch gezien horen die erbij, je leert er vanzelf mee omgaan. Veel succes met je werk op Sonda, bedenk wel dat jouw verblijf daar van eenkorte periode is.
    Veel sterkte en vooral heel veel plezier.

• 25 Mei 2009 - 07:51

Roelien Siegmund:

Hoi Bernadette,

Namens het hele team SPH wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt in het verre Malawi. De bloemen zouden nooit arriveren daar, dus die houdt je nog tegoed!

• 25 Mei 2009 - 07:59

Aly Gruppen:

Dag Bernadette,
    Wat leuk om je verslag te lezen en de foto's te zien. Je kunt je didactiesche en naaikwaliteiten daar goed gebruiken zo te lezen. Succes,
    Aly

• 25 Mei 2009 - 08:35

Eva:

Happy Birthday!

• 25 Mei 2009 - 13:00

Fred Kroese:

Lieve Bernadet, Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele gelukkige jaren in goede gezondheid Telefonisch is het nog niet gelukt, maar zal later weer proberen. Hoop dat je iig en fijne dag zult hebben. Hartelijke groeten, Fred

• 25 Mei 2009 - 15:06

Beatrix:

Hoi Bernadette,
    Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst. Gaat dat lukken zonder aardbeien?
    Leuk om je berichtjes te lezen.

• 25 Mei 2009 - 19:33

Mariella:

Lieve schoonzus,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook als je helemaal in Malawi zit denken we aan je hoor!
    Groet van ons alle vier.

• 26 Mei 2009 - 20:09

Annette:

Hoi Bernadette,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Goed om te zien dat je werk vruchten af werpt!
    Groetjes en maak er een mooie tijd van! Annette

• 27 Mei 2009 - 18:34

FOEKJE:

Lieve Bernadette,allereerst gefeliciteerd met je verjaardag,ik geniet van je berichten.en neem ze mee naar de spoel,Reina en de anderen genieten er ook van.Sterkte ,liefs en groeten. Foekje.

• 28 Mei 2009 - 18:39

Nelleke:

Dag Bernadette, met Kitty heb ik nu alle mailtjes van je gelezen, geprint en bewonderd. Mooie berichten uit Malawi. We hebben genoten. Kitty zal later uitvoerig reageren. Ze heeft nu nog geen eigen internet-aansluiting. Veel succes verder en tot je volgende mail. Hartelijke groet van Nelleke ook namens Kitty

• 31 Mei 2009 - 11:43

Pauline:

Pas nu kom ik ertoe om je berichten te lezen. Ook ik heb op 25 mei aan je gedacht en wens je een bijzonder goed nieuw levensjaar toe. Wat een prachtig initiatief van jou en je bent enorm inventief lezen wij uit je verslagen.

Lieve groet

Pauline en Michiel

• 21 Juni 2009 - 20:39

Hennie:

Hoi Bernadet! Het komt goed,wij hebben jou brief ontvangen.Erg leuk hoor.Mooi om jou belevenissen te lezen.
    Fijn dat je het goed naar je zin hebt. Voor de rest wens ik je veel succes.
    Groetjes van ons uit Ewijk.